czwartek, 19 grudnia 2013

Reinhard - wip 2

Więc nadal nie porzuciłem prób pisania bloga choć chwilowo jestem pogrążony w rodzinno-przedświątecznym amoku, jednak znalazłem chwilę by raz czy dwa maznąć Reinharda i jest prawie skończony, zastanawiam się jeszcze nad podstawką.
Swoją drogą zastanawiam się cały czas dlaczego gracze mordheim/warheim nie przerzucą się na okrągłe podstawki. Po pierwsze i ostatnie  skirmishowe figurasy wyglądają zdecydowanie lepiej na takich, bardzo lepiej :). Przeciw przemawia chyba tylko ewentualna możliwość wykorzystania figurek w tradycyjnym młotku. Przeglądałem polskie fora za podobnymi rozważaniami i wynika z tego że w naszej Pollandii wszyscy tak robią , bo tak  bo wszyscy inni przed nimi tez tak robili i ci następni chcą mieć takie same kwadratowe podstawki by nie wywoływać "konfliktu podstawkowego" (różnica wymiarów). Ja nadal zastanawiam się jaka podstawka :) Widziałem na kilku nie naszych blogach bandy mordheimowe na okrągłych podstawkach i moim skromnym zdaniem wyglądają dużo lepiej.
Teraz klika fotek Reinharda , żeby nie czuł się niedoceniony , w weekend postaram się zrobić lepsze zdjęcia i nie tylko Reinharda


Na koniec przesympatyczna ilustracja Iana Millera , swego czasu grafika Games Workshop, na pierwszym planie Heinrich Kemler zwany Liczmistrzem. Może młodsi fani GW nie wiedzą ale kiedyś w armii nieumarłych wcale nie rządziły wampiry. Ja dodatkowo wspominam go miło z pierwszej kampanii rpg w jaka grałem a później miałem okazję tez prowadzić ...kiedy to było :)
może dlatego wrzucam tez tą ilustrację bo taka staroedycyjna banda trupów chodzi mi po głowie.....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz